söndag 7 oktober 2012

Städa städa varje söndag...

Ren bil!
Fönstertvätt med hjälp av Kärcher.
Ren kaninbur!
Av nån anledning sparar jag allt som jag ska göra till söndagar och blir skitstressad istället för att njuta av denna sista dag på veckan. Idag har jag tvättat båda bilarna kört tvättmaskinen ett par gånger,  skjutsat Jesper till kompis, tvättat klart alla fönster, städat och skurat kaninburen. Behöver också rensa bort i garderoberna, vika in ren tvätt, planera och handla mat för kommande vecka, vattna blommorna och olja in bänkskivorna i köket. Johan har plockat upp fallfrukt i trädgården och klippt hela gräsmattan med handgräsklippare, lagat lunch och är nu i Vällingby med Pontus för att köpa nya skor. Skulle vilja kunna knäppa med fingrarna och så är allt klart. Men vädret är ju fint i alla fall!

1 kommentar:

  1. Oj. Jag blev helt slut bars jag läste allt ni gjort..Men nu får ni ta det lite lugnt i veckan..

    SvaraRadera