lördag 6 oktober 2012

Lila till brunt?

Blev inspirerad av Jespers tassle han köpte och fick med mig en lila kudde och två ljuslyktor hem från Åhléns. Vill ha någon färg till allt beige och brunt vi har just nu och varför inte lila? Ser dock lite futtigt ut med en lila kudde så jag får nog ge mig ut på jakt efter nån mer. Hittade också en väldigt fin pläd som hade passat perfekt men den var tyvärr lite dyr. Sen ät det det här med gardiner också. Vet inte alls vad jag ska ha och vad som kan passa. Känner mig inte riktigt nöjd med vardagsrummet just nu och vet inte riktigt vad jag ska lägga till eller ta bort. Frustrerande! Men jag har ju en lila kudde i alla fall!

2 kommentarer:

  1. Lila och turkost till brunt är väldigt fint! Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är det verkligen och inser då att pläden skulle passa ännu bättre eftersom det är broderat med både lila och turkos!;)

      Radera