söndag 21 oktober 2012

Både bra och mindre bra...


Har gett mig i utmaning att lära mig att sticka björnbärsmönster. Det tar lite tid men jag börjar att komma in i det. Har kommit nästan halvvägs och man ser tydligt att mönstret artar sig som jag vill ha det! Då tappar jag en maska!!! Först tänkte jag att jag får repa upp allt! Men då kom den där envisa faan i mig fram! Å jag lyckades lösa det med mönster och allt! Nu syns inget av min lilla fadäs. Glad nu att jag inte började repa upp på en gång! 
Med glad känsla i magen fortsätter jag sticka och inser att garnet håller på att ta slut och jag har inget mer! Grrr! In på Panduro.se för att klicka hem nåt nystan till. Ser då att de t o m idag har rea på allt garn! Lycka igen och klickade hem lite mer garn än jag behövde. Men vintern är lång... Det går åt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar