måndag 23 maj 2011

Hjärnan

Ibland förundras man över hur hjärnan är funtad. Har varit lite mycket nu på sistone och datum och saker jag ska göra har blandats ihop och en del glöms bort. Så blir det ibland. för ca 1 månads sen sa jag att jag måste säga upp min äldsta sons fritidsplats eftersom det är en månads uppsägningstid och han slutar till midsommar. Sen försvann det ur mitt huvud. I morse när jag vaknade poppade det upp i huvudet. Shit! Började räkna efter vad det var för datum eftersom det inte heller riktigt är självklart i mitt huvud just nu. Kom dock fram till att det är den 23.e, exakt en månad kvar till midsommar! Det var bara att kliva upp och starta datorn så nu är det kirrat. Men det är ju lite mysko att jag knappt tänkt tanken och så sista dan poppar den upp i huvudet. Tack hjärnan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar