söndag 22 januari 2012

Alternativ träning?


Eftersom jag nu oftast åker bil och inte får samma träning som jag fått när jag cyklat och gått fram och tillbaka måste jag ju nu hitta ett alternativt träningssätt. Gymkort har jag just nu inte råd med men varför inte spela tv spel? Har kört en omgång av Just dance till Wii som Jesper fick i födelsedagspresent och jag är helt slut och genomsvettig. Än så länge får jag mest bara med armarna men övning borde ge färdighet så de kanske kommer med till slut. Kommer väl inte kunna lyfta armarna i morgon men det var skönt ändå att skaka loss lite. Funderar på att kanske pröva Zumba på Wii också när jag ändå håller på. Kul träning som man säkert även får med barnen på.
Hoppas ju också att snön som nu fallit får ligga kvar och att vi kan ut och åka skidor snart. Längtar....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar