torsdag 21 juli 2011

Relalalaxa

Idag regnar det och jag övningskörde till Norrtälje. På vägen dit vart det kö bakom mig för jag har lite svårt att köra 70 på en kurvig landsväg när regnet öser ner och vindrutetorkarna är sådär. Så till slut svängde jag in vid en busshållplats så de bakom kunde köra förbi. Då är det en av dem som låg en bit bak som hänger sig på tutan när han kör förbi. Sen var mitt självförtroende borta helt så inne i Norrtälje fick Johan köra för det var bilar precis överallt. Helt galet!
Så idag kändes det sådär och körkortet känns lååångt borta. Jag lägger mig i soffan och bläddrar i tidningar istället. Kanske hittar nåt kul att göra när det regnar.
Published with Blogger-droid v1.7.4

1 kommentar:

  1. Men vilka idioter det finns, försök strunta i dem!! Det är du som gör helt rätt när du inte chansar.
    Kram, Marika

    SvaraRadera