onsdag 8 juni 2011

Spela fotboll?

Min sambo Johan åker just nu in till sjukan för att röntga sin handled å det är inte så kul. Han halkade idag på jobbet när han mötte 5:orna på sin skola i fotboll. Han fick mer och mer ont så det är lika bra att kolla så inget är brutet.
Det som dock är lite roligt är att på fotbollsmatchen var alla lärare utklädda så Johan ramlade alltså iklädd min solklänning, tofsar i håret, linne och med en handväska över axeln. Kanske var det handväskan som gjorde att fallet blev värre än vad det borde ha blivit. Han höll dessutom på att bli utvisad eftersom han svingade handväskan mot en motspelare... Ja mycket ska man höra. Önskar jag hade en bild...
Men jag hoppas den inte är bruten. inte roligt att gå med gips ett par veckor nu när det är sommar och allt. Håller tummarna....

1 kommentar:

  1. Ha ha ha, ursäkta att jag skrattar men jag såg honom framför mig. Jag håller tummarna att den bara är stukad. Hälsa honom så mycket när han kommer hem. Kram.

    SvaraRadera