lördag 4 juni 2011

Dasset


Tycker vårt dass på landet är riktigt trevligt för att vara ett utedass. Igår fick jag dock lite panik och det är ju det som är baksidan med utedass. Precis när jag satt mig och börjat kissa dyker en galet stor geting upp och börjar surra runt. Jag avskyr verkligen getingar och får lite panik när jag inte kan springa iväg. Det blev ett långt besök för getingen skulle ju såklart surra runt precis vid dörren. Den ville troligen ut därifrån lika mycket som jag. Tog i allafall till slut sats och kastade mig mot dörren, fick upp haspen och störtade ut. Nu mer studerar jag noga om det finns nåt avskyvärt flygfä innan jag kliver in och sätter mig. Men fint är det....
Published with Blogger-droid v1.6.8

1 kommentar:

  1. Där ser du hur farligt det kan vara med utedass..

    SvaraRadera