tisdag 30 juni 2015

Vilken söndag!

En underbar sommardag som vi tillbringade hela familjen i stan! Först ett besök på Fotografiska muséet där jag äntligen fick se utställningen av Nick Brandt. Fantastiska bilder!

Sedan fick vi se lite av starten av Gotland runt. Fina båtar överallt!

Vi tog en fika och lämnade sen av Johan för att åka ribb båt. Medan han åkte fort på sjön gick jag och barnen och åt Frozen yoghurt.

Som pricken över i tog vi middag på T.G.I Friday's.

Nu tror ni att jag helt falerat med "  träning och kost". Men nejdå. Till fika tog jag en yoghurt med färska bär, lite müsli och en kaffe. Den frusna yoghurten var fettfri och toppingen bestod enbart av färsk frukt. Till middag blev det Caesarsallad. Känns helt ok tycker jag. Sen gick vi ju omkring i typ 7 timmar så jag är nöjd. Det går att ta en dag på stan utan en massa onyttigheter.

Nu är det en vecka kvar till semester! 



                                  

                                  

                                  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar