lördag 27 juni 2015

En sommardag till slut!

Idag har det varit en solig härlig dag men tyvärr var jag tvungen att tömma frysen från bär så jag stod mest i köket och kokade saft.... Vinbärssaft och rabarbersaft. Dessutom är en sats flädersaft påbörjad.
Framemot fyratiden fick jag dock sätta mig i solen en liten stund.
Väldigt god middag fick vi ihop också.
Vinkokta musslor och stor sallad med grillad zucchini, sparris, halloumi och lök.
Dessutom fick vi äntligen till våra rökta räkor! Skam den som ger sig. Tredje gången gillt blev det äntligen röksmak på dem. Kommer bli mycket rökta räkor i sommar. Å kanske rökt lax och annat gott nu när vi börjar få kläm på hur man gör. Gott var det i alla fall.

Hur går det med träningen då? Jodå, konstant träningsvärk känns det som. Denna vecka har jag dock fått lägga om lite då jag skulle ut och springa samma dag jag skulle till kiropraktorn. Inte så bra. Så jag hoppade löpning och gick på två extra yoga istället. Helgen är lugn innan det drar igång igen på måndag. Lagom till träningsvärken gått över förmodligen....










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar