onsdag 30 april 2014

Valborg...

Så var det sista april och dags för brasa. Vet inte om jag ger mig ut ikväll eftersom de hotar med snöblandat. Har dessutom varit vaken ett par timmar inatt med den andra allergiken i familjen. När jag väl fick ordning på honom så han kunde somna om slog det till på mig så jag fick ta en dusch och preppa med medicin. Så det vart inte så många timmar sömn.
Sen är ju det här med vissa traditioner inget som står högt på min lista. Å värre blir det med åren tycker jag.
Hur som helst så kom plinget i telefonen idag att yogamattan har kommit. Orkar dock inte åka å hämta den idag så det får bli morgondagens projekt! Spännande!

2 kommentarer:

  1. Jag bryr mig inte heller om Valborg längre känns det som. Skickade en tanke till Danne, det är väl 17 år sen han gick bort tror jag?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det gör jag också! Galet att det är så länge sen! Kram!

      Radera