onsdag 2 april 2014

Snurrig dag...

Ligger under täcket och myser efter en  halvsnurrig dag. Glömde massa saker på jobbet. Jobbade över en timme men glömde stänga av datorn, kom ihåg att ta hem min kamera men glömde minneskortet som sitter kvar i datorn. Gick hem och kom efter en stund på att jag ju tog cykeln till jobbet i morse. Så det var bara att trä på sig träningskläder och springa och hämta cykeln och cykla hem. Gjorde sen stretching biten av yogan och fick sen god mat. Tog en dusch och kände mig trött och lade mig på sängen. Kom då på att yngste sonen var hos kompis och ville kanske hem? Iväg med bilen och hämta. Känner mig frusen och trött så det blir finalen av mästerkocken under täcket ikväll. Sen godnatt! Måste orka yoga imorgon bitti....

1 kommentar:

  1. Hahaha. Måste få skratta. Gumman då.. Blev trött bara jag läst det. Hoppas nu morgondagen blir mycket lugnare. Kramis..

    SvaraRadera