måndag 11 februari 2013

Vilken start på veckan!

Johan låg sjuk idag så jag skulle lämna barna. Hamnade en bit i trögkön men kunde sen lämna av ena barnet. På väg till det andra barnets skola åker vi upp för en smal backe, får möte och eftersom jag har en vägarbetsskylt på min sida är jag "duktig" och stannar. Jag har ju hindret på min sida... Tänkte bara inte på att det är svinhalt, moddigt och det är inte så smart att stanna då när man är på väg uppför... Såklart kommer jag ingenstans och hjulen bara slirar. Det kommer både en och två och fem bilar och kör förbi. Jag står kvar. Behöll dock lugnet och kunde till slut sakta sakta ta mig upp en bit. Det kom en bil till från andra hållet men jag körde på... å kom upp tack och lov!
Inte min dag att köra bil! Men en lärdom visare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar