söndag 9 februari 2014

Vart är ljuset?

Vaknade av ösregn och det vart liksom aldrig riktigt ljust. Usch vad jag tycker det är tråkigt med detta regn och rusk. Jag vill ha snö!!!
Ville ta bild på min filt i dagsljus så jag kunde se om det blir okej men eftersom det aldrig blev riktigt ljust blir det lite missvisande. Men jag tror att det kan bli ganska bra. Ska köpa mer garn imorgon så det blir en stor filt. 
Under tiden kunde jag smygstarta min nya sjal. Klurigare än döskallesjalen tycker jag men det ska nog gå.. En sneakpeak kommer snart. En lite somrigare variant kanske....



1 kommentar:

  1. Håller med dig. Det var mycket vackrare när snön låg vit och fin. Gick ut och promenerade i dag i blåsten. Nä nu får det gärna komma lite sol i alla fall. Puss och kram. Älskar dig. Var rädd om dig. Krama alla killar..

    SvaraRadera