söndag 10 november 2013

Mycket på G!

Sitter vid köksbordet och förbereder mig för morgondagens kurs. Uppdaterar mig på vad vi gjorde sist och ska göra en sammanfattning av det. Googlar på estetik och hittar lite intressanta vinklar att ta med. Reflekterar med mig själv om fint å fult å vem som bestämmer vad som är vad. Hittade ett nytt ord Estemetik! Intressant!
Samtidigt googlar jag bilder och mönster på en uggla som Pontus vill att jag virkar till honom.
Samtidigt kollar jag upp läxor etc till nästa vecka.
Samtidigt för jag en konversation på Facebook kring att stoppa strumpor och fick hjälp av alla snälla medlemmar i den gruppen jag gått med i. Så jag googlade och skrev ut hur man gör detta och sitter nu på nålar för jag vill pröva!
Samtidigt har jag min virkning som kanske blir en filt med som hjälp när jag pausar i skrivandet och måste tänka.
Tur att jag har både dator, iPad och telefonen...
Men lite kaffe skulle vara gott! Får sätta på en kopp!

1 kommentar:

  1. Här snackar vi "multitasking" :)) det ska vara en tjej till att klara det ;)
    Ha det gott! Kram kusinvitamin

    SvaraRadera