tisdag 5 mars 2013

Födelsedag!

Då var man ett år äldre.. Eller som jag väljer att se det, jag är ett år yngre än vad jag är nästa år vid den här tiden... Känner inte direkt av nån åldersnoja än i alla fall. För att använda en gammal klyscha så är man faktiskt inte äldre än man gör sig. Med tanke på att jag brukar dricka kaffe medan jag tittar på Gokväll och stickar eller virkar så har jag varit tant ett bra tag....
Har haft en lugn och skön dag. Har softat i soffan och målat naglarna. P kräktes igår kväll så det vart en hemmadag.
Blev ändå lite tårta och vackra blommor fick jag från kära mor och Thomas och tulpaner av svärmor och svärfar. Känns som våren flyttat in!
Nu blir det soft kväll i soffan!
Tack alla som jag fått gratulationer från idag! Stor kram till er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar