torsdag 5 juli 2012

Packa packa packa

Nu är snart semestern här och med det all packning. Jag är superroligt på att packa! Lätt packning ingår inte i mitt ordförråd. Det blir inte lätt det här. Speciellt när hälften av alla sommarkläder går bort för att de är för små. Dum som jag är ställde jag mig på vågen idag... Brukar inte väga mig men gjorde det tyvärr idag. Ingen rolig siffra:-( När dessutom alla kläder sitter som korvskinn eller inte alls går att knäppa känner man sig inte riktigt redo för Beach 2012. Bläää!

2 kommentarer:

  1. Du är ju jättesmal och fin! Skulle döda för din kropp!!

    SvaraRadera
  2. Det är bara två kilo och jag vet att jag inte är överviktig på något sätt men det är bara tråkigt att de kläder jag har blivit så trånga;-)Det här med körkort är ju fantastiskt men det märks att jag inte går och cyklar lika mycket längre. Ska ta tag i det till hösten och träna upp lite muskler så blir det nog bättre. Men nu är det sommar å jag ska bara njuta. Du är också fantastiskt fin! Både på insidan och utsidan!:-D

    SvaraRadera