måndag 20 juni 2011
Kvällsmys
Avslutar kvällen med en favorit! Inte ett dugg nyttigt men ack så gott. Åt bara halva dock så då är det inte så farligt.....
Published with Blogger-droid v1.6.8
1 kommentar:
Gott..
21 juni 2011 kl. 17:59
Det var du värd gumman..
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Det var du värd gumman..
SvaraRadera